Lillekullerile korduma kippuvad küsimused

Küsimus: Kas lillekuller helistab lillede saajale enne kohaletoimetamist ette?
Vastus: Reeglina helistame saajale enne kohaletoimetamist ette, kuid lillekuller ei avalda saajale, et saadetiseks on lilled. Me säilitame üllatusmomendi ja saaja saab alles lillede kohalejõudmisel teada, et saadetise puhul oli tegemist hoopis lilledega. Ettehelistamine on vajalik, et veenduda, kas saaja asub saatja poolt märgitud aadressil ning milline on parim aeg saadetise üleandmiseks. 

Küsimus: Kas on võimalik, et lillekuller ei helista ette saajale enne lillede kohaletoimetamist?
Vastus:
Jah, kui saatja soovib, et lillekuller ette ei helistaks, siis viime lilled kohale ilma ettehelistamata. Selleks tuleb saatjal meile kirjutada, vastates e-mailile, mille saate pärast tellimuse esitamist, "Palun saajale mitte ette helistada ja kinnitan, et saajat on võimalik saada kätte märgitud kontaktandmete abil."

Küsimus: Mida lillekuller siis teeb, kui saajaga ei ole võimalik ühendust saada?
Vastus:
Kui saatja on esitanud õiged kontaktandmed, siis saame üldjuhul saaja varem või hiljem kätte. Kui saaja ei vasta kõnedele, siis saadame talle sõnumi, mille sisuks on saadetisest teavitamine ja palume saajal tagasi helistada (mõned inimesed ei võta võõraid telefoninumbreid vastu, mistõttu sõnumi saatmine annab saajale kindlust, et lillekulleri telefonikõne võib vastu võtta). Kui ka sõnumitele saaja ei vasta ja saaja asukohaks märgitud linn, siis läheb lillekuller saatja märgitud saaja aadressile. 

Küsimus: Kas on võimalik saata lilled kohale tellimuse esitamisega samal päeval?
Vastus:
Jah, kuni kella 18.00-ni esitatud tellimused on võimalik täita samal päeval. Kui soovite esitada tellimuse pärast kelle 18.00 samaks päevaks, siis võtke palun meiega ühendust epood@mileedi.ee ja püüame Teie soovi täita. 

Küsimus: Kas lillekuller töötab iga päev?
Vastus:
Jah, toimetame lilli kohale kõikidel nädalapäevadel, muu hulgas laupäeval ja pühapäeval.

Küsimus: Kas lillekuller avaldab saatja nime ja muud andmed saatja kohta?
Vastus:
Ei, saatja andmeid meie ei avalda, kui saatja ei ole ise neid kaardile kirjutanud.

Küsimus: Kas tellimust on võimalik esitada telefoni teel?
Vastus:
Eelduslikult soovime ja soovitame, et esitate lillekullerile tellimuse www.mileedi.ee kaudu. Läbi veebikeskkonna tellimuse esitamine on kiireim ja lihtsaim viis Teie soovide täitmiseks. Kui juhtub, et tellimuse esitamine läbi veebi ei õnnestu, siis palume edastada tellimus koos vajalike andmetega lillekulleri e-postile epood@mileedi.ee. Seejärel saadame arve, mille laekumisel täidame tellimuse.

Küsimus: Kas lillede on võimalik lisada kaarti ja lisandeid (maiustused, pudelid, gurmeekorv jms)?
Vastus:
Jah, kaart on tasuta ja saate kaardile teksti sisestada tellimuse esitamisel. Lilledele saab lisaks saata nii maiustusi, gurmeetooteid, puuvilju kui ka alkoholipudeleid. Selleks tuleb valida välja lillekimp ning andmete sisestamise või ostukorvi vaates vajutada "Lisa veel kingitusi".

Küsimus: Mida teha, kui soovin saata enda valitud kingituse koos e-poest valitud lilledega?
Vastus:
Sellisel juhul esitage tellimus lillekimbu osas ära. Saate pärast tellimuse esitamist kinnitava e-kirja, millele palume vastata ("Vasta" või "Reply") ja kirjutada enda täpsed soovid. Lillekuller võtab Teiega ühendust ja selgitab, kuidas on Teie soovi võimalik täita.

Küsimus: Kui tellimuse esitamisel sisestasin kogemata ebakorrektsed andmed?
Vastus: Saate pärast tellimuse esitamist saate kinnitava e-kirja, millele vastates ("Vasta" või "Reply") palume täpsustada tellimuse andmeid (nt saaja kontaktandmed, kaardi tekst jne).

Küsimus: Kas tellimuse eest on võimalik arvega maksta?
Vastus:
Jah, selleks palume valida ostukorvis pangalinkide kõrval hall nupp "Maksa arvega". Korrektne arve saadetakse pärast tellimuse esitamist Teie e-mailile mõne tunni jooksul. Kui soovite tellimuse kiiresti esitada ja arve saamine ei ole otseselt vajalik, soovitame tasuda tellimuse eest pangalingi või PayPal'i vahendusel.

Küsimus: Kas pärast tellimuse tegemist tuleb e-mailile kinnitus?
Vastus:
 Jah, tellimus kinnitatakse, kui saate e-postile tellimuse andmetega e-kirja, kus on pilt tellitud tootest, saaja andmed, kaardi tekst jms.

Küsimus: Mida teha, kui tellimuse esitamine www.mileedi.ee kaudu ei õnnestu?
Vastus:
Sellisel juhul palume kirjutada probleemi lühikirjeldusega kiri meie e-postile epood@mileedi.ee.